Herfstige recepten op Equileven

Omdat deze blog toch nog vaak bekeken wordt, wil ik jullie nogmaals verwijzen naar mijn nieuwe webadres: www.equileven.nl/. Daar kunnen jullie me volgen voor lekkere, inspirerende en gemakkelijke nieuwe recepten!

De afgelopen paar maanden publiceerde ik bijvoorbeeld:

Bobotie equileven

Bobotie – het Zuid-Afrikaanse wereldgerecht zonder pakjes en zakjes

Tiramisu equileven

Tiramisu met 43 – maar dan supersnel en simpel

Lasagne equileven

Vegetarische lasagne met 3 kazen – Italiaanse klassieker maar dan anders

En last, but not least:

Chocotruffels equileven

Gezonde chocoladetruffels!

Ik hoop je gauw eens voorbij te zien komen op Equileven. Daar vind je nog veel meer leuke, lekkere en simpele recepten. Laat je een berichtje achter als je iets leuk vindt of hebt gekookt? Dat vind ik dan weer erg leuk!!

Geef een reactie

