Zomer bij Equileven!

Helaas, helaas, op deze studentenblog worden geen nieuwe recepten meer geplaatst. Maar gelukkig voor jullie kun je mij gewoon blijven volgen op www.equileven.nl, waar ik regelmatig een kijkje geef in mijn keuken.

Afgelopen maand maakte ik bijvoorbeeld:

Zomerse watermeloensalade

Watermeloensalade

Pittige gehaktburgertjes

Pittige gehaktburgertjes

Tortillachips met guacamole

Guacamole

Maar ook voor kapucijnersoep, lahmacun, maaltijdsalade met biet en sinaasappel of juist met tomaten en brood klik je gewoon door naar mijn nieuwe blog. Veel kookplezier!

Geef een reactie

