Verhuizing!

De oplettende lezer heeft vast gezien dat ik al een hele poos niets gepost heb. Afgelopen augustus ben ik namelijk officieel afgestudeerd en moest ik goed gaan nadenken wat ik met deze blog wilde gaan doen.

Vandaag kan ik dan eindelijk het vervolg laten zien: een gloedjenieuwe site! Een eigen site, waarop jullie voortaan de vertrouwde lekkere, simpele, goedkope recepten gaan vinden.

En deze nieuwe site vind je op:

www.equileven.nl

Er staat nog niet veel op, maar dat komt vanzelf. Hopelijk verhuizen jullie mee!

Equileven

PS. Deze blog blijft nog wel een tijdje online. Ik zal niets nieuws meer posten, maar mocht je altijd dat ene recept voor bijvoorbeeld arretjescake met koffie opzoeken, dan kan dat voorlopig gewoon. Fijn he!

Geef een reactie

