Één jaar online!

Het is bijna zover: 1 maart bestaat mijn blog officieel één jaar. Vandaar dat ik het tijd vond voor een make-over: een compleet nieuw uiterlijk voor mijn site. De inhoud is natuurlijk niet veranderd. Ook na 1 maart blijf ik regelmatig nieuwe recepten plaatsen!

Afgelopen jaar ben ik begonnen met veelal gemakkelijke recepten uit allerlei bronnen. Naarmate het jaar vorderde plaatste ik steeds meer eigen recepten. Ook kwamen er veranderingen in de foto’s: waar ik deze in eerste instantie vooral met mijn telefoon maakte, nam ik steeds vaker de tijd om de goede camera te pakken. Toch wil ik mij vooral op dit punt nog sterk gaan ontwikkelen.

Maar goed, een jaar online dus. Dat vraagt om een overzichtje van de meest populaire recepten van afgelopen jaar. Ik vind het erg leuk dat mijn eerste post hier bovenaan staat, en dat mijn eigen all-time favoriet Roti (weliswaar nipt, maar toch) de top-10 heeft gehaald!

  1. Taart zonder oven
  2. Kip tikka massala
  3. Arretjescake met koffie
  4. Ovenschotel met pangasius
  5. Eendenborstfilet
  6. Monchoutaart met bastogne
  7. Eikeltjesbrood
  8. Mandarijn-pepernoten trifle
  9. Worteltjescake
  10. Roti

cropped-dsc_0502.jpg

Geef een reactie

